♥ 091117 - T i s d a g

I dag är det Tisdag och det innebär att i kväll är det veckans bästa tv-kväll med ugly betty, desperate housewives och andra avenyn, kan inte bli så mycket bättre!

Mina planer för dagen är att plugga, kika inspelade föreläsningar samt arbeta med inlämningar, rapporter och laborationer. Står mycket på schemat just nu, eftersom min kurs i CSS baserad webbdesign slutar helt på Söndag och därmed måste jag ha mina 7,5 högskolepoäng (I den kursen för sen har jag mina andra kurser som är 15 högskolepoäng sammanlagt) för att komma in till våren på de kurser jag vill. Ska nog inte vara några problem ska jag tro..

I min kalender står det varje dag vilket nummer på året det är, och i dag är det dag 321 på detta år, vilket resulterar i att det inte är många dagar kvar på det här året. Känns så skönt med första advent nästa helg, för veckorna innan jul brukar gå snabbt och sedan säger det "pang" så är det nyårsplaner som planeras samt själva nyår såklart.



Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Fin blogg :)



Var gärna med och svara på dagens fråga i min blogg! För att komma direkt till inlägget så klickar du här: http://idabarck.blogg.se/2009/november/dagens-fraga.html



Keep on rockin!

Postat av: L O V I S A

Jättefin blogg! :D <3

Postat av: Lindah Marie

Hej igen! Pluggar du på högskola? Hur gammal är du? Själv är jag 29 (gammal kärring haha). Känner mig gammal i bloggvärlden.

Ska vi länka till varandra?

Kram Lindah

Postat av: Madde

Önskar dig en fin kväll! /Madde

Postat av: fannie

Åh, jag har också pluggat idag! Kändes skönt trots allt! =)

Du har grymt fin blogg! =)

Läs mitt senaste inlägg och kommentera vad du tycker! =)

kram

Postat av: Linnea

Ida; Tackar =)

Postat av: Linnea

Lovisa; Tackar =)

Postat av: Linnea

Lindah Marie; Ja det kan jag förstå =) Ja precis jag pluggar på högskolan och är 20 år, som du ser på sidan av bloggen under "Info om mig" Kram

Postat av: Linnea

Madde; Tack detsamma =)

Postat av: Linnea

Fannie; Aa men precis, huvudsaken =)

Tack så jätte mycket =) Yes, det ska jag ta och göra =) Kram

Postat av: fannie

Sv: Oja, jobbigt och lite körigt i början, men gud så bra det blir efter man är klar med allt! =)



Ah visst är de, ibland kan man undra vart Sverige ör på väg! :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0