♥ 091112 - T o r s d a g

God morgon!

Kom hem för en stund sedan och det var inte så att jag varit ute och svidat om tvärtom, kom hem från min pojkvän som jag var hos i går och det var verkligen super mysigt, eller alltid lika mysigt/ underbart att träffa honom som alltid, kan inte bli så mycket bättre.

Snart helg iaf. och det känns hur skönt som helst, får se bara vad helgens planer är och blir.. Har endast 2 veckor kvar i Uppsala, eftersom jag bara skulle bo där i en månad så jag måste nog vara där nu de sista veckorna iaf. försöka fast det är lite ensamt osv. eftersom man inte känner någon där men man kanske börjar känna någon iaf. ju mer man är där.

Dagens planer är iaf. att plugga på som vanligt samt se Våra bästa år som vanligt som börjar om ca. en timma. Igentligen vet jag inte varför jag kikar på det programmet, för det är ju inte direkt bra, men det är något man alltid gjort och nog alltid kommer att göra.


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin bild på dig :)

Postat av: Emmelist

okej :) vad äre för plugg då? vilken årskurs går du? eller vad man ska kalla de :P



ja idag blire nog att städa för min del !

Postat av: Mary

Fin bild på dig =)

Postat av: Linnea

Malin; Tack :)

Postat av: Linnea

Mary; Tack så hemskt mycket :)

Postat av: Jessica Odqvist

Eller hur, man blir glad av den. :)



Fin blogg du har måste jag ta och säga gillar överfärlningarna.

Postat av: LENA ღ

härligt :) jodå med mig är det kanon!

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Postat av: Emmelist

ah det lät ju jätteintressant! önskar man hade ork till att plugga igen ;)

Postat av: Linnea

Jessica; Ja precis =) Åh tack så mycket =)

Postat av: Linnea

Lena; Vad bra :)

Postat av: Linnea

Emmelist; Ja, hyffsat iaf. hehe =) Ja eller hur =)

Postat av: Nina

Tack vad snällt! :)



Jo jag vill veta hur jag gör mellanrum där i sidan. Jag ska skriva om mig själv, men vill ha lite större mellanrum mellan min profilbild och själva texten, sen vill jag ju också kunna göra mellanrum i texten också, som du har tex.... typ....



Hej!



Mitt namn är.....



Osv, hur gör jag för at få det så?

Postat av: Linnea

Nina; Självklart hjälper jag dig =)

Postat av: Klara

Hoppas pluggandet går bra..

Postat av: Linnea

Klara; Tack så mycket =)

Postat av: Agnes

sv: jag har varit på skolan och ätit middag och nu äre dags att plugga igen :)

Postat av: frida

haha ditt blogg namn är nästan precis som lisaplace blogg .. xd

Postat av: boo

ja, får hoppas han ger betty en chans till! söt blus du har!

Postat av: jeliin

tråkigt med plugg :/

Postat av: Linnea

Frida; Vem är lisaplace?

Postat av: Linnea

Boo; Ja men eller hur det får vi verkligen göra!! =)

Åh tack så mycket :)

Postat av: ilsa

tack :D

Postat av: Linnea

Jellin; Ja men eller hur =/

Postat av: Linnea

Ilsa; Varsegod :)

Postat av: ilsa

jätte fin blogg förrästen :)

Postat av: frida

aha , det ör coolt att ni lyckas ha så lika namn. Hennes blogg är jättebra och heter http://lisaplace.devote.se

Postat av: Linnea

Ilsa; tackar =)

Postat av: Linnea

Frida; Aah okej, jasså aa verkligen sammanträffande ;D Får spana in hennes..

Postat av: Nina

Okej, tack så jättemycket för hjälpen :)

Förresten så kommer jag från Bålsta, växte upp där men flyttade när jag var 13 år. Kommer du från Bålsta från början? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0