Rösta på mig som "Veckans blogg"

I går kväll tänkte jag välja ut finalisterna i min "Veckans blogg" -tävling, men jag somnade, hur nu det går till? Men iaf. skynda er och anmäl er tänkte stänga portarna till anmälningen kl. 13 i dag ANMÄLAN GÖRS DIREKT HÄR

Nu till själva inlägget..


Har blivit en av de 11 finalisterna hos SUPERJELLY, ska inte tvinga er att rösta på mig men skulle vara grymt roligt om ni tog er tid till att göra det..

Men om ni nu röstar så är jag nr. 10, men kika gärna in de andra finalisterna de hade också bra bloggar..

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt! :)

Postat av: Jennifer

hahaha oj ! ahh jag mena om vi skulle FÖLJA varann med BLOGLOVIN/BLOGGKOLL! jag lägger till dig nu! gör du detsamma??

Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

sv: jo :)

grattis till han då! (:

Postat av: Jelly

Sv: Först väljer jag ut 10 (fast jag tog 11 för det fanns så många som var bra ;)

Och sedna låter jag mina läsare att rösta :D

Vill gärna vara med i din veckans blogg :)



Kram på dig sötis<3

Postat av: M.e.n.n.a.h

visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :) (bloglovin)

Postat av: NICAHH

Svar: varsågod (: vad gör du?

Postat av: nadja

haha aah precis :) jag är med !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0