090726 - SÖNDAG

Kom nästan precis hem från min pojkvän nu för jag sov hemma hos honom i natt, närmare till honom från utestället vi var på. Ja, vi drog ut igår på krogen, var riktigt trevligt faktiskt, träffade lite gamla klasskompis/ kompisar.

I dag blir det till att packa för i morgon ska jag och min pojkvän åka till Uppsala i några dagar och bo i min systers studentlägenhet, så det blir blogg uppehåll då eftersom det inte finns internet/ data där.

Kom ihåg! Man kan rösta på veckans blogg fram till kl. 23 i kväll, sen sammanställer jag och meddelar innan jag åker till Uppsala. Tänkte komma ut tidigare med anmälningen till nästa "veckans blogg"  
EFTERSOM DET ÄR PROBLEM MED BLOGG.SE JUST NU MED ATT KOMMENTERA OSV. SÅ FÖRLÄNGER JAG TIDEN MED NÅGRA DAGAR SÅ BLOGGARNA KAN FÅ EN VÄLFÖRTJÄNT CHANS!

Var även hos Alle och hämta mitt USB-minne, får se om det är några bra kort där, det är från en kryssning i början av juni och även bilder från midsommarafton och veckan på sandhamn som vi var på i en vecka.


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

har varit borta ihelg och missat detta ;/ :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0