090725 - LÖRDAG Grattis!

I dag är det lördag och det är inte så fint väder ute i dag, men ganska varmt är det iaf. så det är skönt. I dag fyller min styvpappa Tommy år, så i dag får vi lite gäster på middag även min pojkvän kommer, så det blir nog jätte trevligt i kväll.

Det är ju lördag i dag, och i går blev det inget speciellt att göra så i dag har jag faktiskt varit på bolaget för 4:e gången i hela mitt liv faktiskt Blev ju 20 i april! Känns inget speciellt ska jag säga, när man var 19 längtade man bara till att bli 20 år och kunna gå på systembolaget när man vill, men inte längre.. Är väll samma sak när man inte är 18 år kan jag tänka mig, när man får köpa tobak osv. då är det inte lika roligt sen när man väl är 18, eller har jag fel? Jag tycker det är lite så iaf.

Utgång blir det kanske i kväll på en liten krog här i närheten där jag bor, min pojkvän var sugen på det.. Men ska höra med mina vänner vad de ska göra, om inte de ska göra något speciellt tror jag att jag följer med han dit.

I morgon ska jag och min pojkvän iaf. kanske åka och bo i min systers studentkorridor i Uppsala, men vi får se hur det går med det.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

ahh tack :) jag har redan gjort det...

Postat av: anne

svar: tack så mycket för din kommentar :)

Postat av: myrins ~

fin blogg du har :)

Postat av: Emma - Bloggdesign & Foto

Sv: Wiiie, vad glad jag blir :D

Allt bra med dej då? =)

Postat av: NICAHH

Svar: okej, är med jenka (:

Postat av: Deniesé

sv: Ah ja tror de tyvärr .. ./



Åh hälsa grattis ^^ hihi

Postat av: eantonia

Låter som en kul kväll!:)

Postat av: JENNIFER

sv: Åh vad roligt att vara med :D

Postat av: Amanda

Sv: Så roligt ;) får hoppas att ngn röstar på mig då :D Vad har du för planer för dagen?

Postat av: adina

fjärde gången på systemet :O

ja men det är väl därför dom har 20-årsgräns.. folk har redan tröttnat på sprit då XD

Postat av: therese

Hahah okej, tack så mycket!

kram ;D

Postat av: Houshang Vaan Der hilton

Fin blogg xD (Kille)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0