090723 - TORSDAG

Hej bloggen!

Skrev sist i Tisdags och sedan dess har jag varit hemma hos min pojkvän, ja det blev så att jag träffade honom trots allt innan han åkte till Tyskland..

"Problem!" I går när de skulle åka så var det lite strul med bilen de skulle låna, så de åkte i dag i stället så jag fick en extra dag med min älskling, ganska skönt faktiskt, men jobbigt när man tror man ska åka så blir det inte av förens dagen efter, var lite segt i går faktiskt..

Åter till i dag.. Har inte gjort mycket fick skjus hem när min kille skulle hämta bilen de skulle låna.. Så nu sitter man här och ska faktiskt kika på lite grejer till högskolan på Gotland, yes det är så att jag kommit in där till hösten! Men får se om jag ska gå där, tankarna är spridda..



Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: ja precis ;) Jo båt är roligt :) Vad gillar du att hitta på då?

Postat av: Anonym

Fin bild =)

Postat av: Anonym

Fin bild =)

Postat av: Lia

Anonym: Tack så mycket..



Anonym: Tack tack..

Postat av: Amanda

Sv: Ja det är samma för mig det är ju det bästa med sommaren för då har man ju lite mer tid att träffas och dra ihop t.ex grillfester ;) Annars så rider jag och har en hund som jag tränar agility med, har du ngra husdjur?

Postat av: Amanda

Sv: Ja det är jättekul ;) Småland? där bor jag :P Vart bor du?

Postat av: Deniesé

sv: Åh det är mina favoritstäder också! :D

gillar gbg mer än sthlm :P mysigare på något sätt :P

Postat av: Amanda

Sv: Mitt i ;) Har du alltid bott i närheten där du bor nu?

Postat av: Frida

Ha en bra dag du med! Vad kul att du kommit in! Jag har kommit in på linköpings universitet, men ja det är många tankar som fladdrar i skallen när man får ett sådant besked :)

Postat av: annebertelsen.blogg.se

va fint hår du har :)

Postat av: Frida

Jaha usch ja förstår att det måste vara svårt att bestämma sig! Jag internationell civilekonom heter programmet. Jag har också en pojkvän, han ska börja plugga i Kalmar så vi kommer vara en bit ifrån varandra :/ Men samtidigt tror jag att det kan säkert stärka förhållandet också. Man kan ju försöka ses på helger och sånt :)

Postat av: Amanda

Sv: ja, eller i princip iaf. Bodde ett halvår i Sthlm när jag var liten också :) Vart skulle du vilja bo om du fick välja fritt?

Postat av: Maria

Åh spännande med gotland =)

Postat av: Lia

Maria: Aa men visst gör det =)

Postat av: Emelie

Va fin blogg du har! Plus att du har jätte fina ögonbryn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0