♥ Vilken dag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu faktiskt bara att "vilken dag" det har varit för min del, och då menar jag inte bra bemärkelse.. Hatar den här jävla dagen! Det har varit som en berg och dalbana, även om jag förstår så blir jag väldigt ledsen och besviken. Frågan är hur det här igentligen går till? Att jag både förstår men samtidigt inte, hm.

Ska försöka att inte tänka så mycket på det, men jag vet inte hur jag ska reagera eller känna just nu.. För igentligen känns allt lugnt men samtidigt inte. Efter något som hände i veckan, när jag blev ganska ledsen över en sak eller flera saker som även gjorde mig ganska rädd och besviken hör kanske ihop men det jag känner just nu även om det inte är samma saker men kanske hör ihop ändå på något vis. Vet inte vad jag ska känna riktigt, eller tycka, eller om jag igentligen tycker något.. Det känns så jobbigt bara just nu, eller förvirrande snarare eftersom jag inte vet hur jag känner inför det här, kanske måste ta mig en funderare och fundera hur jag igentligen känner..

I morgon är det iaf. kryssning och jag ska försöka koppla bort ALLT det här som jag skrivit om, även om jag inte vill skriva rakt ut vad det är.. Iaf. så ska jag in och äta sen lunch med min syster innan vi åker till båten och träffar alla de andra som också ska med. Kommer bli grymt roligt eftersom det är trevligt folk som ska åka med samt pappa får jag träffa också och det är ju för det mesta trevligt..

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0