♥ V75 - I dag gäller det!

I dag ringde min storasyster när jag log och sov, och hon frågade mig "Kan vi inte spela på hästarna tillsammans i dag?" Såklart blev svaret "Ja!". Alltid kul att ha möjlighet att vinna storvinsten på några miljoner.. Lovar då drar jag utomlands samt ger lite till forskningen.. Det är ett löfte eftersom forskning är något som är viktigt, eller varför inte stödja barnhem osv. ajja det blir en senare fråga när och om man vinner något i dag.

Tänk att en sådan liten lapp kan vara värd hur mycket som helst, får se till så att syrran håller koll på den i Uppsala om vi vinner..



Denna V75 nedan är från ett annat tillfälle där jag och syrran fick 5 av 7 rätt





Hoppas på storvinsten i dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0