♥ Paradise hotel

Just nu sitter jag och glor på Paradise hotel på TV6, är väll inte världens bästa program men om man börjat kolla kan man inte sluta eftersom man vill veta hur det går för alla där..

Det har ju kommit in en joker Erika i gårdagens program och i dagens program ska hon välja en som hon ska bo med, hon är dessutom imun och kan alltså inte åka ut sen på parcermonin så det är grymt intressant vem av killarna hon väljer, jag håller på Stefan och Patrik mest Stefan eftersom jag har svårt med hans rumskamprat Francesca (eller hur det nu stavas)

UPPDATERING
Yes, hon valde Stefan och jag hoppas det innebär att Franc. åker på torsdag! Me don´t like her!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0