♥ Lista

Namn Linnea
Födelsedag 24 April
Ögonfärg Blå
Hårfärg Blond
Längd Ca. 165 cm
Värsta ovanor Fila naglarna varje dag och hatar att städa
Stjärntecken Oxe
Pojkvän Ja
Är dina föräldrar skilda Ja
Skor idag Uggs
Rädslor Spindlar
Mål för året Komma in på högskolan
Mest använda fras på msn "Aa okej okej"
Det första du tänker på när du vaknar Undrar jämt vad klockan är
Mest saknade minnet Sommaren i Västervik, helt underbart!
Favorit Färg Rosa
Mat Tacos
Sport Ingen
Djur Isbjörn
Glass Vanilj
Affär
Har ingen speciell men skulle vara HM och Bikbok
Sallad Grekisk
Låt Watcha say
Årstid Vår
Parfym Replay
Kroppsdel på motsatta könet Ögon
Vem har du känt längst (av dina vänner) Frida
Vart vill du bo i framtiden I ett fint hus/ lägenhet med den jag älskar
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara Tjockare hår
Hur länge tror du att du kommer leva Ganska länge och hur länge vill jag inte spekulera i
Sett en död människa Ja
Rökt Ja
Ätit sushi Nej
Varit på en scen
Ja

Kommentarer
Postat av: Ronja Bergqvist

sv. jag kör med lancomes hypnose mascara men mina fransar är så långa så jag tror det sker lite naturligt också.

Postat av: Amanda

Svar: javisst är det svårt att veta vad man ska köpa ;S Haft en bra dag då? :)

Postat av: Linnea

RONJA BERGQVIST SVAR Aa okej har hört att den ska vara bra får pröva den Okej men det låter som en bidragande effekt på dina fina fransar

Postat av: Linnea

AMANDA SVAR Ja men visst är det Aarå min dag har vara varit bra men man hinner aldrig med allt som ska göras har din dag varit bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0