♥ Kommit in på högskolan till våren!

Som ni kanske vet  studerar jag just nu på distans vid högskolan på gotland och högskolan i umeå, läser IT-kurser men jag har tröttnat på det och har alltså sökt ekonomi kurser i stället till våren på lite olika skolor här runt om i Sverige..

I dag kom antagningsbesked 1 och jag har blivit antagen till 2 stället, ett ställe är en hel termin (dvs. hela vårterminen) i Västerås och sedan en annan ekonomi kurs som är kalkylering men den ges på distans.

Så i vår börjar jag på högskolan i Västerås (Den är inte på distans!) om jag dvs. inte kommer in på en annan ekonomi kurs som jag sökte i dag för den verkade mer intressant.. Såklart är kursen i Västerås minst lika intressant!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul! Grattis! :D

Postat av: Moa

Vad tycker du om mina keramik grejer?<3

Postat av: Linnea

FRIDA SVAR Tack så mycket =)

Postat av: Linnea

MOA SVAR Får kika in och spana =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0