♥ Julklappar

Jag har läst lite olika bloggar och där skriver många vad de önskar sig i julklapp osv. och då kan jag inte ro för att tänka på det som min moster skrev i ett mejl till mig i dag.. Hon skrev nämligen att de inte ska köpa några julklappar till mig och min storasyster i år, jag vet att min mamma pratat om att inte heller köpa några till oss..

Detta känns faktiskt lite tråkigt eftersom de flesta brukar prata om vad de får i julklapp bland mina vänner osv. så sitter jag där och säger "Jag fick ingenting i julklapp" och förhoppningsvis skäms lite också eftersom mina kompisar är lika gamla som mig om inte äldre.. Det är väll en smaksak kan jag tro till vem man vill köpa till kanske.

Min pojkväns mamma frågade mig för någon dag sen om jag skrivit en önskelista än till julafton, vilket jag inte har gjort, och det behöver jag nog inte göra heller i nuläget..

Får köpa julklappar till mig själv ist. för en jul utan julklappar låter lite tråkigt faktiskt..

Se kalle anka, äta god julmiddag och sen inga julklappar.. Ska inte tjata om det här känns bara hur tråkigt som helst just nu eftersom man är så van vid det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0