♥ 091217 - Torsdag

Torsdag i dag som sagt och det är 1 vecka kvar till julafton och 2 veckor kvar till nyårsafton, gud så underbart det känns! känns som om man snart måste ta och sammanfatta det här året, men det känns faktiskt tugnt eftersom jag har tyckt om det här året. (Ja min pojkvän ligger till stor del till det)

Snön kom häromdagen också, riktig julkänsla och snart åker våran vita fina gran upp.. Ännu mer julstämning. Tycker inte gröna eller "vanliga" granar är så fina, utan jag älskar verkligen den vita granen vi köpte för nått år sen.. Tack mamma för att du ville samma sak som mig till slut. Åter till att snön har kommit.. Varit minus grader och inte bara 1 eller 2 utan cirkus 10, WHAT?! Trodde aldrig det skulle hända faktiskt eftersom det varit så grått och trist nu de senaste månaderna(?) Kul att snön och kylan kom (Ja ärligt tycker det är riktigt mysigt!)

I morse när jag gick hem från min pojkvän runt 8-tiden var det minus 9 grader, höll på att ramla av stolen (dvs. om jag skulle suttit ner) rent bildigt alltså.. När man väl kom ut och gick med min älskling till hans jobb, var det inte så kallt som jag trodde, men det var nog för att jag hade 2 byxor, bra med tröjor helt enkelt påpälsad.


Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0