♥ 091216 - Onsdag

I dag är det Onsdag och det är hur mycket snö ute som helst, ganska mysigt tycker jag eftersom jag tycker att det är bättre att snön ligger kvar och det är lite kyligt än att det är så pass många plus grader att det blir slask. Så jag hoppas snön stannar några dagar till, men det är nog inga tvível på det om jag kollar på väder rapporterna, men man kan aldrig vara helt hundra heller..

Om en vecka befinner jag mig i Småland, i en liten by som heter Ruda där min pappa bor i ett 3 våningshus med öppen spis. Om en vecka fyller även min pappas sambo år så det kommer vi att fira och ha det trevligt.

Hur mår jag i dag då? Jag mår bra i övrigt, men jag har ont i huvudet får hoppas att det går över under dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0