♥ 091211 - F r e d a g

God morgon!

I dag är det som sagt Fredag och det känns helt underbart, ännu en vecka har gått så att säga.. eller ännu en vecka närmare julen, nyår och det nya året.. Känns ganska konstigt att det snart är år 2010, jag som precis lärt mig skriva 2009 men så är det väll varje år kan jag tro.

Dagens planer är iaf. att kolla upp utbildningar som finns till hösten, vill ju gå en KY-utbildning och de uttagningarna brukar börja hyffsat tidigt eftersom det är intervjuer osv. man ska på innan de bestämmer vilka som är lämligast men tror jag redan vet vilken utbildning jag vill gå redan nu och det är därför jag vill läsa en ekonomi kurs till våren för att ha bättre möjligheter att komma in.. Så vi får se vad som händer!




Kommentarer
Postat av: Ally

vilken fin blogg du har! det låter intressant med webbprogrammering! kämpa på! :)

Postat av: Linnea

ALLY SVAR Tack så mycket =) Ja men det är super svårt hehe

Postat av: Ally

ja d låter svårt men verkar vara roligt på samma gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0