♥ 091207 - M å n d a g

Ny vecka är här och denna vecka är det även lucia, känns faktiskt hur mysigt som helst! Denna vecka ska jag även hinna med inlämningar till skolan på Gotlands högskola, vilket känns lite tugnt eftersom det är jätte svårt och man måste verkligen sätta sig ner och plugga i flera timmar för att till slut förstå vad det är man ska göra för att klara själva uppgiften.. Om inte ännu mer, för håller ju på med programmering och det är jätte svårt!

Håller tummarna för att jag kommer in på ekonomi kurs till våren i Västerås skulle vara grymt roligt att sätta igång med ekonomin igen, eftersom jag troligtvis vill söka och utbilda mig till redovisningsekonom.

Nästa helg ska jag åka på kryssning och fira min pappas tjej, inte ofta man åker på kryssning med de utan blir nog iaf. en gång om året. Min syster, pappa och min pappas tjejs släkt och barn osv. såklart ska åka med men även min farmor och faster så det kommer bli grymt roligt.

På Tisdagen den 22 december, åker jag, min syster och hennes kompis ner till Småland en vecka och firar julen hemma hos min pappa. Kommer också bli super trevligt, så när man kommer hem därifrån är det nyår.



17 dagar kvar till Julafton
24 dagar kvar till Nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad härligt det låter :)

Postat av: Ronja Bergqvist

tack heting :D

va gulligt av dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0