♥ 091204 - F r e d a g

Då var helgen snart här och det känns faktiskt hur skönt som helst, och vädret ute har faktiskt blivit lite mildare iaf. några plus grader får hoppas regnet inte kommer nu bara så det blir sådär blött och grått som det var förut.. Fast grått är det ju iuf. nästan hela tiden numera men värre med regn tycker jag..

Glömt att skriva att jag var och jobba i onsdags kväll, och det gick bara bra lite kallt i huset där jag jobbade bara men det funkade bra iaf. Så får hoppas att det blir jobb någon mer gång där igen.

I dag kommer iaf. min syster från Uppsala och hälsar på, äta middag och lite så kommer bli trevligt. Får se om min pappa också kommer upp från Småland, och om man ska träffa honom eller inte beror ju på vad som annars händer i dag..

I morgon har iaf. jag och min pojkvän 1 år tillsammans så då blir det att äta mysig middag tillsammans och lite så.. Kommer bli riktigt trevligt.

Ska ju ge honom en present i morgon från mig kan visa och berätta mer när han fått den eftersom jag inte vill skriva något här riktigt ännu om det.


Jag



20 dagar kvar till Julafton
27 dagar kvar till Nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha, okej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0