♥ 091203 - Torsdag

God eftermiddag!

I
dag är det som sagt Torsdag dvs. att första veckan i december snart är slut, vilket känns ganska otroligt men ändå skönt. Snart måste jag nog börja planera mina julklappar som ska inhandlas, är så dållig på att hitta på julklappar men vi får se vart min kreativitet lyder detta år. Har iaf. använt lite kreativitet till min pojkvän på våran 1 årsdag, och jag hoppas (tror) han kommer bli glad över det.. och det får vi se på Lördag.

Vårt internet hemma hos mig har inte fungerat tidigare i dag, så inge plugg har jag hunnit med.. Utan jag har städat ist. rättare sagt julstädat vilket är ganska bra eftersom jag är så seg på att sätta upp julstake, gardiner osv. vissa sätter upp det första advent medan jag brukar vänta nån vecka, i detta läget blev det endast några dagar vilket kanske var bra.. Tro inte att jag inte älskar julen, för det gör jag!



21 dagar kvar till Julafton
28 dagar kvar till Nyårsafton


Kommentarer
Postat av: Linnea

IDA SVAR Din kommentar raderas

Postat av: Linnea

JENNIFER SVAR Din kommentar raderas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0