Vad tiden går snabbt!!

Satt precis och kikade igenom lite kort från min student, och tänka sig, nu är det cirkus 3 månader sen jag tog studenten.. Glömmer aldrig den dagen!

Vaknade tiden, fick skjus till skolan (Tar ca. 1-1,5 timme dit så det var superskönt!) väl där hade vi lunch, prisutdelning osv. tänka sig jag fick pris! Fick gå fram när hela skolan tittade på, men vad gör man inte?!

Kom ihåg hur pirrigt det var när man såg hur det samlades med folk utanför skolan, och sen kom tiden då alla ställde sig framför dörren till trapphuset för att gå ner.. Lärarna ville inte släppa ut oss, men till slut var de tvugna.. Saknar alla mina gamla lärare! Känns så hemskt att inte åka tillbaks dit, och påbörja ett nytt läsår.


Lite bilder från min student Fredagen den 29 Maj 2009

Jag i bilen på väg till skolan


Jag i bilen på väg till skolan






Jag har bytt om till flak kläder




Flaket


Jag kommer till mottagningen


Jag


Jag


Jag, min kusin (bakom blommorna jag fick av min farmor)


Jag och när min underbara pojkvän Jesper kom tillsammans med hans familj


Jag och älsklingen Jeppe


Älskling Jeppe och jag

Tack alla som kom på min student!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att man fick komma =)

Postat av: hejannw

samma här :)

Postat av: Anonym

åhh vad härligt med studenten !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0