Ligger på plats 14 på bloggportalen!

Gick precis in på bloggportalen för att se vart min blogg låg, och även efter allt prat om att folk skrivit i sina bloggar att "listan på bloggportalen över de mest populära bloggarna upprör" och bla bla. Nog om det orkar inte bry mig ärligt talat vilka som ligger 1:a eller 10:a eller så, eller vilka som läser vilka bloggar eller vad folk skriver om andras bloggar.. Man läser de man själv tycker! Punkt slut.. Liksom.

Om jag ska berätta sanningen, så läser jag aldrig bloggarna som ligger i toppen just nu på bloggportalen, de är helt enkelt inte tillräckligt bra i mina ögon.. Läste Kenzas för ca. 1 år sen nu kanske eller mer senast, eller jag vet inte, men sedan slutade jag följa den, vet inte varför riktigt blev bara så.. Läser ni några bloggar som ligger i toppen just nu? Isf. vilka bloggar läser ni? Bara roligt att veta..

JUSTE ÅTER TILL INLÄGGET, massa annat babbel här ist.

Ligger alltså på nr. 14 just nu ...Får tillägga att det är över Uppsala alltså där jag bor där den är på denna plats, och alltså inte över sveriges mest lästa.. För det finns nog folk där ute som kommer gnabba på mig annars.. (Kan ändras mycket möjligen, men det spelar ingen roll.. Har inte bloggen för att den ska ligga 1:a, utan jag har den för att jag tycker det är skoj.)


















Kommentarer
Postat av: MJ - fanblogg

SV: Bara bra, tack! :)

Postat av: Anonym

- fan vad najs du !

Postat av: daniela

tack detsamma :)

Postat av: Anonym

svar: tack :D

händer i helgen då? :D

Postat av: m'

hihi :)!

gud var roligt, 14:onde är inte dåligt :P!

Postat av: zaida

grattis :)

Postat av: - Saga -

Tack sötnos :) hänt idag, kram.

Postat av: Lia

Anonym sv; Varsegod =)

Jadu, jag vet inte faktiskt vad som händer och sker, min pojkvän kommer nog till mig ikv. iaf. sj? =) Kram

Postat av: Lia

M sv; Hehe aa =) Inte dåligt de hehe

Postat av: Lia

Zaidra; Tack =)

Postat av: m'

ajdå, japp det är nog på tiden! :D



sv; självklart :P

Postat av: - Saga -

Skola & kompis :) hittade du någon :)

Postat av: Lia

m sv; Haha aa det är nog det :D

Postat av: m'

jadå :)

var inte själv den bästa innan,

men nu när jag har börjat bry mig mer och mer om min hud så blir den bara bättre och bättre, man ser vekrkligen resultat! :)



gör dudå? :D

Postat av: Lia

saga sv; Låter trevligt =) Hehe aa det gjorde jag, en sony vois men ganska dyr hehe..

Postat av: Lia

m sv; Jag förstår bäst jag gör de samma :D

Postat av: - Saga -

Åh, jag vill också ha en rosa :( vad kostade den

Postat av: ida

haha ja bloggportalen upprör alla, de står i varenda blogg känns de som.. men jag gilla dock inte de nya fjortisbloggarna. tacka vet jag stinalee, vimmelmamman & prinsessan :)

Postat av: Lia

sv; Eller hur de är ju så fina =)

Postat av: m'

okej,

inte så mkt ,ser på tv och dricker cola :)!

Postat av: - Saga -

Haha, gud vad dyrt x) men jag vill ha en ljusrosa lite mindre :) & billigare

Postat av: - Saga -

Hihi ja, då behövs det nog en större skärm :)



Jaså, du jobbar med design? Gud vad kul, det är jag också intresserad av :)



-Kram-

Postat av: - Saga -

Hihi okej :) så du gör designer till bloggar & så? Kram

Postat av: m'

justnu är det Navy CIS,

tycker faktiskt det är riktigt bra :) nästan som CSI om du känner till det :P jo, för det mesta är det bara skräp på tv.. men när jag vill ta det lungt och så, då sätter jag på tv och data :p

Postat av: - Saga -

Hihi, det kanske skulle vara något ;)

Vad är det för sidor du designar då.



- Kram -

Postat av: m'

Ja. jag älskar CSI :P

följer varenda avsnitt :D

Postat av: - Saga -

Jaha, jag tror jag fattar x)



- Kram -

Postat av: - Saga -

Haha :) hur länge är de kurserna då.



- Kram -

Postat av: Marina

Haha jadå det är suveränt! Vädret suger dessvärre.

Postat av: sanna

söt blogg!

Postat av: Marina

Hahaha ja:D



Hissa eller dissa min bloggdesign?:D

Postat av: sanna

sv; okej, ja brunt är snyggt :)

Postat av: Pimmi ♥

Du har verkligen en jättefin blogg!! ♥

I vilket program har du gjort headern i? kan man beställa design av dig?

Grattis till att du ligger så högt upp på listan =)

Postat av: Marina

Hehe ja :D



Allt bra med dig?

Postat av: Anonym

Jaha okej , Tack så mycket för ditt svar! ♥

Vad gör du då?

Postat av: Anonym

Okej. Jag lyssnar på musik =)

Postat av: T S U K I I

åh, sånt är alltid så nice! hihi

Postat av: Marina

Jodå det är bra här med! Haft en bra dag?:D

Postat av: Laila

hehe, du är söt :)

Postat av: Starla

www.starlashop.blogspot.com har äntligen öppnat portarna och det firar vi med att ge alla nya kunder med rabattkod 10% rabatt på hela ordern.



Det ända du behöver göra för att få din rabatt är att uppge rabattkoden: ”NYSTART” när du beställer.



I Starla shoppen hittar du alla dom senaste trenderna inom smyckes världen och till otroliga priser. Vi uppdaterar vårat sortiment ständigt för att följa dom senaste trenderna och modet på marknaden.



Igår laddade vi upp med ca 15 stycken nya favoriter!



Välkommen in på www.starlashop.blogspot.com och ta del av din rabatt redan idag!



Med vänliga hälsningar



Starla



www.starlashop.blogspot.com

Postat av: sanna

sv; jo, men det är svårt att få en fin brun färg utan att det blir så mörkt mot svart hållet :o

Postat av: Marina

Hehe verkar ju vara skönt!:D Jodå har bröllop imorgon.. mjaomjao, vad tycker du om min klänning?

Postat av: tove

tack så mycket=D

Postat av: Lia ☆ Keep it real

Tack för kommentaren!



Åh placering nr. 14 i Uppsala måste vara toppen bra ju :D Grattis söta du :)



Vad ska du hitta på ikväll?

Postat av: Caroline

svar: okej, imorgon blir det kanske stan och på söndag vet jag inte vad jag ska göra :)

haft en bra dag då? :D

Postat av: Marina

HEhehe tack:D Bor du i U.S.A?

Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt, då får jag ju gratulera.



Min dag har vart kanon .. Nu är jag jättetrött och känner att huvudvärken är på gång.

Hur har din dag varit?

Postat av: Marina

Haha oj då, förlåt!:D

Postat av: sanna

sv; okej:)

Postat av: Marina

Haft en bra dag?

Postat av: elin leijon - bloggdesign

Ny bloggdesign?

Kika då in hos mig :)

Postat av: Mitzelle

Kom igen nu upp på 10 topp du förkänna det älskar din blogg!

Postat av: Marica Rödebäck

Det tror jag säkert.

Skall lägga ifrån mig datorn strax och försöka sova. Blir låång dag imorgon!

Postat av: Mikaela

kul för dig=)

Postat av: Erika

Åhh va kul att du gör de ! Hur länge har du haft bloggen ? :)

Postat av: Anonym

hur äre idag?:)

Postat av: Ness

tack så mkt! :D

allt bra ?

Postat av: Anonym

bara bra tack!

grattis föresten, kul för dig :))

Postat av: Anonym

Grattis =)

Postat av: Anonym

Postat av: Maria

Vad roligt för dig =)

Postat av: Anonym

jag förstår det, måste vara kul, hihi!

har du gjort nått kul idag (: =

Postat av: Ness

vad bra :D

det är toppen,haft en bra dag :D ?

Postat av: Ness

haha okej fattar inte :p?

ja den dög :)

Postat av: Ness

hahah jaha xD

det lät som du hade tappat bort den och hittat den :p

Postat av: Anonym

jag också! själv dåå :) ?

Postat av: Ness

vadå ibland du skriver fel jämt :O

hahha ne skämta bara, :]

jag lägger alltid dumma kommentarer till mina kompisar men dom tkr det är bara roligt xD

menade inget illa :) .

Postat av: Anonym

nej :<

Postat av: Ness

okej bra, hahha yes! :D

älskar att driva med folk helst när dom går på det :p

du vet när man driver sen gör man till rösten xD

Postat av: Anonym

Kan du inte uppdatera?

Postat av: ida

sv: jadu de är två stora bloggerskor, sök på vimmelmamman och prinsessans blogg på google så kommer dom upp, jättemysiga :) och stinalee är roligare nu när hon är gravid :)

Postat av: Victoria

SV: Tack! :D

Postat av: simone

14 är ju skitbra, även om ditt mål inte är 1a :)

Postat av: Laila

hmm.. kenza och blondinbella IBLAND:P

Postat av: j med ett j

Sv:haha ^^ vad gör du?

Postat av: Caroline

svar: okej, gårdagen var bra :)

vad gör dudå?

Postat av: Hilea

Jag tycker det äär roligt att se lite hur man klättrar uppåt eller nedåt på blogportalen. jag hade en svacka bara för ett par veckor sedan och skrev inge o igår låg jag på plats 24 över helsingborg=) Kan ju alltid hoppas det fortsätter uppåt=)



Sv: ja kisarna är frukatnsvärt söta, men små monster likaså... haha

Postat av: Patricia

nu är tävlingen igång, så nu är det bara att få så många röster som möjligt! lycka till :)

Postat av: nathalie

hej Hopp?



RÖSTA PÅ MIG I VECKANS BLOGG?



Jag e med i veckans blogg hos: http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

Om du röstar på mig nummer 4. Så kommer du få en länkning i ALLA min inlägg under en veckas tid eller MER. KLICK: http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html#comment

Postat av: LIENE

kul att du ligger så högt upp:D

Postat av: emmelist

Hejhej!



Hoppas du får en trevlig helg! Något roligt inplanerat???



KRAMAR//Emmelist

Postat av: minnie

Hej gumman, vart går man in för att hitta bloggar i sin stad på bloggportalen?

Postat av: Emmelist

ja jag ska ner på stan nu en sväng sen ska vi fara och umgås med lite vänner ikväll. Kommer nog bli trevligt :)



Fin blogg du hade iaf!!



kram Emmelist

Postat av: Anonym

det är en bra inställning du har

Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kikar in här babe ;-)

Postat av: jess

haha grattis grattis :D

Postat av: nnathis

Visst lägger man ner rätt mycket pengar på smink på en månad? Jag är medlem på en sida där du kan få presentkort hos olika butiker som säljer smink, ex Åhléns och Kicks. Det man gör är att besöka hemsidor, svara på undersökningar och frågor på sidan. Man får även poäng för att logga in, vilket är jättebra, för det betyder att man egentligen inte behöver lägga ner så mycket tid för att till slut få ut ett presentkort!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=216470



Hoppas vi ses :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0