Kommit in på högskola & fått jobb

Dagen i dag har varit lite omtumlande och stressig, eftersom jag fått reda på att jag blivit antagen (igen) till Högskolan på Gotland, innan blev jag antagen på ekonomprogrammet, men det är inget jag vill just nu.

Just nu väntar jag på inloggningskod och kåravgift som ska komma med e-port och brev.



Har även fått möjlighet till att jobba distans på ett företag, ska läsa lite mer om företaget osv. och sedan göra ett anställningsprov så man kan börja tjäna lite pengar.

Kommentarer
Postat av: Håkan - Imitjdesajn Photography

Oh, mycket att välja på, grattis :D Tack så mycket också "tar av mig hatten" :)

Postat av: jessie james

Tackar ^^ Ja man får verkligen hålla tummarna :)

Postat av: Anonym

Grattis =)

Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0