♥ Högskola på distans

I dag skickade jag in "inlämningsuppgift 1" till min lärare och fick svar efter ca. en halv timma att det var godkänt, så härligt när sina lärare är så snabba, för i bland får man vänta några dagar- vecka på att de ska svara.. Jag menar att då vet man snabbt om man ska komplitera och slipper börja med något nytt och sedan gå tillbaks.

Stort plus till högskola på distans!

Nu är det bara att köra i gång med de andra inlämningsuppgifterna och laborationer som skall göras..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

svar. oj jaha haha! jo dagen har vart bra! lite lång bara :P hur har din vart?

Postat av: kamilla

a jag vet älskar den ! :D

fin blogg!

Postat av: moa<3

Jag har en blödning i handen<3 :(

Postat av: Liiaah

Tack för att du tittade in på min blogg :)

Postat av: Erika

Hur gammal är du ? :) Jag är iallafall 12 :)

Postat av: Patricia

visst får du det! :D

Postat av: Patricia

gör så :) säg till när du har skrivit ditt inlägg så jag har koll :)

Postat av: Emma

När man pluggar på distans brukar lärarna vara snabba =) Eller det är min erfarenhet iaf.

Postat av: Patricia

bra bra :)

Postat av: moa<3

du har en såå fin och skön klädstil<3 Jag älskar den!<3

Postat av: Lia

Svar Emma; Aa det kanske är sant :) Det är skönt i vilket fall :)

Postat av: Patricia

inte så mycket, själv? :)

Postat av: Patricia

okejokej :)

Postat av: moa<3

<3

<3

Postat av: emmelist

tack ska du ha :D

jag tycker den är jättesöt. rosa och underbar :D



hur är det med en tjej som dig då?



kram EMmelist

Postat av: Petra

det är bara bra med mig med :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0