Dags att åka till Arlanda

Nu är det dags att åka till Arlanda tillsammans med min syster, mormor, morfar och mamma och min styvpappas vänner Lohne, Daniel, hans barn Nichole och Bengt, väl på arlanda ska vi möta min styvpappas mamma, kusin och hennes man.

Vet inte men har alltid älskat arlanda, hämta någon eller åka själv, spelar ingen roll älskar det lika mycket iaf. har planer på att söka jobb där antingen som flygvärdinna eller något liknande.. Verkar vara så härligt, ingen dag lik.



Det här är ett lakarn som jag skrivit "Välkommen hem Charlie" på,
som alla som är där sedan ska skriva sina namn på..
Så den kommer vi stå med utanför "Ankomst hallen" lite senare..

Kommentarer
Postat av: ronak

Hejhej sötnos! Jättefin blogg! ;o

Föresten, vill du ha ett jättebra tips?

Jo, det är såhär att jag har en *''TIPSBLOGG''*

där jag tipsar om saker, som ex. filmer, serier

och sånt. Och sen så berättar jag en massa

skvaller också, mumsigt va? ;D

http://metrobloggen.se/ronakk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0