Aj aj..

Dagen i dag har jag endast spenderat framför datorn och skrivit CV och sökt jobb, i morgon ska jag också söka massa jobb men ska även städa, skura, handla och fixa här hemma för i morgon ska vi åka och hämta min mamma, styvpappa och lillebror som kommer från Kina.. Första gången jag ska träffa min lillebror, känns lite pirrigt..

ÅH! Jag har fått lite ont i halsen nu också, typiskt, ska ju på begravning på fredag så lägligt.. Får hoppas det går över tills i morgon då jag vaknar..

Ska sova nu! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: hanna :)

Vad kul att få ett nytt syskon! :)

Postat av: Amanda

SV: Ooooja jätteskönt är det!:)

Postat av: FS

sv: Tack :)!

Postat av: Joakim Berg

Hej hej jag kör igen veckans blogg så ta chansen synas på min blogg bland mina ca 4000 läsare:)

Lägg gärna till mig på bloglovin med om du vill om du inte redan har mig:) så addar jag tillbaka:)

ha en jätte bra dag:)

Postat av: sandra

fin blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0