090828 - Fredag & Ledig

God morgon!

Varit vaken ca. en timma nu, ätit frukost och såklart druckit massa kaffe (Älskar kaffe!) Min styvpappa väckte mig vid 8-tiden, men såklart somna jag om, vanligt för att vara jag, en riktig sömntuta är vad jag är.

Har även bestämt att jag ska vara ledig från allt plugg tills på Måndag! Eftersom jag är klar med veckans plugg, fått "GODKÄNT" på alla de uppgifter jag skickat in (En uppgift saknas bara) Man ska inte dra i gång med pluggandet för hårt, för då är riskten stor att man tröttnar om man lägger för mycket energi på det i början.

I dag skulle vi åkt för att kika data och även köpa lite grejer till min lillebror Charlie (Han är snart 1 år) Vi får se om vi gör det, för han har haft öroninflammation (När han kom hem från Kina för ca. en vecka sedan) och mamma tror han kan ha det fortfarande, så de skulle ringa och höra om en läkartid..



Jag

Kommentarer
Postat av: L I N A ( b r o b e r g l i n a . b l o g g . s e )

jätte söt bild :D

Postat av: Kaksimas

Nu finns en ny blogglista, var med från början och skaffa massvis med nya besökare till din blogg.



http://blogglistan.kaksimas.se

Postat av: Lia

Kaksimas sv; Jasså gör det, nice.. Yes de ska jag göra =)

Postat av: Maria

Skönt att vara ledig =)

Postat av: Mindy

Ja det är underbart med en livlig bebis i magen..Ha en skön fredag..

Postat av: Angel

Hoppas du får en härlig ledig dag

Postat av: Lia

Mindy; Ja det kan jag förstå =) Tack detsamma

Postat av: Lia

Angel sv; Tack så mkt =)

Postat av: Mindy

Ha en härlig fredag på din ledig dag..

Postat av: Lia

Mindy sv; Tack tack :)

Postat av: Anonym

Postat av: Sofie

sv: tack!

Postat av: Michaela

Härligt att ta det ledigt ibland.

Väldigt fin blogg du har :)

Ha en underbar fredag

Postat av: anne

vad fina örhängen du har :)

Postat av: Lia

Michaela sv; Aa men precis =) Tack så mkt =)

Postat av: Anonym

Postat av: Lia

Anne sv; Tack :)

Postat av: Emma

Mums med kaffe! :)

Tror jag måste gå och göra en kopp åt mig själv nu :)

Postat av: Izabelle - en super bra blogg

Vad ska du göra idag då?

Postat av: Marica Rödebäck

Hihi - tack!

Postat av: filippa möller.

tryck på länken för att rösta på min blogg, skulle vara jätte snällt! :)

http://utvaldafavoriter.se/?b=162

Postat av: Lia

Emma sv; JA gör det! =)

Postat av: Lia

Isabelle sv; Jadu, jag vet inte blir nog lugnt sj?

Postat av: Lia

Marica sv; Varsegod :)

Postat av: Evelina

Fin bild =)

Postat av: Anonym

Postat av: Felicia

Sv: hehe tack så mkt :D

Postat av: m'

okej haha :P

jodå, det är helt ok faktiskt :))

din blogg är faktiskt riktigt bra, kul att du hittat en egen stil! =)

Postat av: Lia

Evelina sv; Varsegod =) Okej, bäst jag kikar in och frågar dig något =)

Postat av: MJ - fanblogg

Hej! Allt väl? :)

Postat av: Lia

M sv; Vad härligt =) Tack så mkt, hehe aa jag försöker iaf :D

Postat av: Lia

Mj sv; Aarå det är bara bra här sj? =)

Postat av: Matilda

Sv: ja det är bra ju! :D

Postat av: Patricia

haha tack eller något x)

Postat av: Matilda

Sv: ja! :D

Postat av: Izabelle - en super bra blogg

Okej ha det så kul :)

själv ska jag slappa ikväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0