090827 - God morgon!!

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev i går precis innan jag skulle sova? Om inte, så var det iaf. om att jag slog vad om att komma vid 8 -tiden, och tyvärr kom inte upp då, kom upp runt kl.9.30 Men det är helt okej för att vara jag, faktiskt. Bättre halv 10 än halv 12 t.ex. gäller att se det positivt.

Nu är det dags att äta frukost och dricka lite kaffe, samtidigt som jag loggar in på min skolas hemsida (Högskolan på Gotland)

Har ni något förutom att ta en kall dusch, så man vaknar till?? Tror inte det finns någon som är morgontröttare än jag.. Jag har hyvsat med disiplin när det gäller pluggande, men komma upp tidigt är inte min grej..



Jag Sommaren 2008

Kommentarer
Postat av: Petra

haha jag köpet ett par när jag var i thailand så jag äger ett par (x

Postat av: m'

hehe okej :D

jodå, det är faktiskt bra (:

Postat av: Lia

M sv; Aah okej, men det var ju bra iaf =) Gjort någe skoj idag?

Postat av: Lia

Petra sv; Hehe jag förstår =)

Postat av: A

Massa kaffe!!

Postat av: Lia

A svar; Bra ide =)

Postat av: Marina

Tacktack, detsamma!:D Allt bra?

Postat av: Johanna

Fin bild! :)

Postat av: Lia

Johanna sv; Tack =)

Postat av: Anonym

tack =) har frågestund på bloggen, fråga vad du vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0