090825 - Tisdag & Sovmorgon

God morgon!

I dag blev det sovmorgon, var helt slut i morse så jag snoozade några timmar. Ska snart äta frukost med kaffe osv. och sedan sätta i gång med dagens plugg.. Tror skolan har tänkt att vi studenter ska mjukstarta lite för inlämningarna är inte förns nästa vecka (Alt. innan kursen slutar i november, men  lika bra att lämna in arbeten kontinuerligt)

Dagens plugg har jag bestämt att jag ska arbeta mer med kursen "Objektorienterad programmering med Java" för i går kom jag långt i den andra kursen.. Så ska installera lite program, och sedan påbörja mitt "spel" som vi ska göra.

Tänkte även i dag, gå och handla en kalender, får se om jag hittar någon bara..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

är hemma nu och huvudet är mycket bättre , gårdagens huvudvärk försvann kl 9 idag :( ,,, det jag menar är : du hade börjat plugga på gotland va? var ligger skolan ? ligger skolan nära parken som heter almedalen i visby? fattar du nu? vet inte om jag kan förklara bättre, men skit i annars är ju inte så viktigt.

Postat av: hejannw

allt bra här ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0